גל בק ז"ל // צילום: מתוך "יומן" // גל בק ז"ל

דריסת גל בק ז"ל: עד הראייה נחקר במשטרה

יתכן כי התאונה תשוחזר • תעלומה: מדוע לאחר התאונה הוחזר הרישיון לנהגת לפני תום תקופת הפסילה שקבעה המשטרה?

לאור הסערה הציבורית סביב סגירת התיק לנהגת שהיתה מעורבת בתאונה הקטלנית שגרמה למותו של גל בק ז"ל, ביקשה הפרקליטות אתמול מהמשטרה לבצע השלמת חקירה לתאונה. לאור זאת, זומן אחד העדים לתאונה למסור את עדותו כבר היום. מדובר בנהג מונית הסותר את גירסת הנהגת ואת גרסתה של העדה שטענה כי הנהגת חצתה את הרמזור באור ירוק. נהג המונית טוען כי היה לבדו במקום התאונה, וראה את הנהגת חוצה את הרמזור באור אדום לפני שפגעה בבק שרכב על אופנוע. יתכן כי במסגרת החקירה תשוחזר התאונה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

ל"ישראל היום" נודע כי אחרי התאונה המליצה המשטרה לפסול את רישיון הנהיגה של הנהגת הפוגעת ל־90 יום, אך הפרקליטות, שסגרה את התיק כעבור חודש וחצי, הורתה למשטרה להשיב לנהגת את רישיון הנהיגה לפני תום הפסילה. שלשום הודיעה הפרקליטות כי אין בכוונתה לפתוח מחדש את תיק החקירה לאור ההתיישנות שחלה בו. ההודעה התייחסה לגרסאות שנגבו מעדים לתאונה. הסתירות והתהיות פורסמו בסוף השבוע ב"יומן" בערוץ הראשון. העדה שטענה לאחר התאונה כי הנהגת חצתה את הכביש באור ירוק, שינתה את גרסתה וטענה בתחקיר כי הנהגת חצתה באור אדום. 

אתמול אמר אביו של גל, עודד בק, ל"ישראל היום" כי "הפרקליטות תצטרך להכריע בעניין. אם נסורב נמשיך להיאבק ונפנה לבג"ץ. 10 שנים לקח לנו לאזור את הכוחות כדי להתמודד עם ההתנהלות המוזרה בפרשה הזו ועכשיו אנחנו חזקים. האהדה שאנחנו מקבלים מהציבור מחממת את הלב מצד אחד אבל היא גם יוצרת לחץ ציבורי אדיר, מצד שני. זה יעזור לצדק להיעשות ולהיראות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו