פרטנר תקבל פיצוי של עשרות מיליוני יורו אם תתנתק מאורנג'

החברות חתמו על הסכם חדש המסדיר את יחסיהן • 40 מיליון יורו ישולמו עבור מחקר שוק לבדיקת מיצוב פרטנר בארץ • 50 מיליון יורו נוספים - אם תיפרד מאורנג' בתוך שנתיים

סניף של פרטנר בקריית שמונה // צילום: יהושע יוסף // סניף של פרטנר בקריית שמונה, צילום: יהושע יוסף

חברת אורנג' העולמית ופרטנר תקשורת חתמו על הסכם מסגרת חדש, הקובע כי לכל אחת מהן עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון השימוש של פרטנר במותג אורנג'. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

על פי ההסכם, אם פרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, הן היא והן אורנג' העולמית יוכלו לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים העוקבים. 

כזכור, לפני כחודש פרץ משבר בין שתי החברות, כאשר מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר אמר במהלך ביקור בקהיר כי אילו היה יכול, היה מסיים את קשרי החברה עם חברת פרטנר בישראל, שעושה שימוש במותג אורנג'. 

על פי ההסכם שנחתם, כדי להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל, יבוצע מחקר שוק מקיף שישמש את שתי החברות. כמו כן, אורנג' תשלם לפרטנר 40 מיליון יורו ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. נוסף על כך, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון יורו, אם הסכם רישיון המותג יגיע לידי סיום בתוך 24 חודשים. אם יתבצע מיתוג מחדש על ידי פרטנר, כל פעילויות המחקר, הפיתוח והחדשנות של אורנג' העולמית בישראל ימותגו מחדש תחת השם "אורנג'", כאשר אורנג' העולמית תהיה מנועה מלפעול בתחום שירותי התקשורת בישראל.

לדברי המשנה למנכ"ל אורנג' העולמית, פייר לואט, "אורנג' מביעה שביעות רצון מהמסגרת החדשה של מערכת היחסים בין שתי החברות. זוהי תוצאה של הדיונים היעילים והמקצועיים שהתקיימו בשבועות האחרונים. מחקר שוק התקשורת הישראלי צפוי לספק תצוגה ברורה שתאפשר לפרטנר לקבל את האפשרות הטובה ביותר עבורה". 

עוד ציין לואט כי "עבור אורנג' העולמית, ישראל היא בעלת חשיבות אסטרטגית ולנו התחייבות ארוכת טווח אליה, לרבות פעילויות החדשנות שלנו באמצעות חברות הקשורות לאורנג' העולמית בישראל". 

יו"ר דירקטוריון פרטנר, אדם צ'זנוף, בירך גם הוא על חתימת ההסכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר