חברת "היינץ" התנצלה בפני לקוח גרמני שטען כי ברקוד שהופיע על בקבוק הקטשופ הפנה אותו לאתר פורנוגרפי. התקלה גררה תשומת לב בינלאומית כאשר הלקוח, דניאל קורל, העלה תמונות של המקרה לרשת.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
הפוסט הפך לוויראלי, והוביל כאמור להתנצלות של החברה. "ברור שזו לא היתה הכוונה שלנו ואנו נוקטים צעדים כדי למנוע התרחשות מעין זו מחדש", הבהיר מייקל מולן, סגן נשיא בכיר של החברה.
באתר הפורנוגרפי, לעומת זאת, זיהו הזדמנות ליחסי ציבור: "אנו נותנים לך שנה ללא תשלום, פשוט שלח לנו הודעה פרטית", מסרו לקורל. דניאל מצידו סירב בעדינות ואמר לבעלי האתר: "תודה על ההצעה, אבל אין צורך. הייתי שמח אם במקום כך תתרמו תרומה שוות ערך לארגון ללא כוונות רווח".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו