חדש על המדף

מה לקחת ועל מה אפשר לוותר?

POWER, סודה סטרים // POWER, סודה סטרים

POWER, סודה סטרים

בר המשקאות החדש של סודה סטרים הוא מכשיר חשמלי אוטומטי, ועל ידי לחיצה על רמת ההגזה מתקבלת סודה ברמת ההגזה הרצויה. שלוש רמות הגזה, תאורת לד ומנגנון חדשני הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר בתנועת דחיפה פשוטה. ניסינו, והבר קל ונוח לתפעול. מבחינת הסודה - רמת ההגזה הגבוהה ביותר לא חזקה מספיק לטעמנו. אהבנו מאוד את העיצוב המינימליסטי והאלגנטי 

מחיר: כ־700 ש'

שורה תחתונה: מוצר מפנק, אלגנטי וידידותי אך יקר

CLINIQUE- repairwear anti-gravity eye cream 

קרם עיניים חדש המיועד לטיפול ממוקד. הקרם פועל למיצוק, להבהרה ולהזנה בלחות ומסייע בהפחתת קמטוטים וקמטים מייד ולאורך זמן. ניסינו, והקרם נעים מאוד למריחה. הוא קליל ומזין את העור היטב. מתאים מאוד לקיץ הישראלי

מחיר: 305 ש' (15 מ"ל). להשיג ברשתות אפריל והמשביר לצרכן ובפרפורמיות נבחרות

שורה תחתונה: תוספת לחות מוצלחת

רוטב לפסטה, פריניר 

פריניר השיקה את סידרת "רטבים שכולם אוהבים", שלושה רוטבי פסטה חדשים במגוון טעמים "לחמם ולהגיש" וללא חומרים משמרים. ניסינו, והרטבים מעט חמצמצים ודרשו מקצה שיפורים. גם הכמות לא ממש מספיקה לארוחה משפחתית

מחיר: 7.90 ש' (380 גר')

שורה תחתונה: פתרון נוח, אבל למה האריזה קטנה כל כך?

דוריטוס רוליטוס

חטיף תירס בצורת רול מגולגל בטעמים: הוט גבינה, סלסה ומהדורה מוגבלת של צ'ילי. טעמנו את ההוט גבינה, שטעמו חריף מאוד, ואהבנו. הוא מתאים לאוהבי החריף (עבור מי שלא - זה עלול להיות חריף מדי). גם חטיף הסלסה טוב מאוד

מחיר: 3.2 ש' (70 גרם)

שורה תחתונה: חריף וטעים

משקה פירות, granini 

מותג המשקאות גרניני, המשווק ביותר מ־50 מדינות, מגיע לישראל ומוצע בשישה טעמים (בננה, משמש, מנגו, אננס, תפוזים ואשכולית אדומה). המשקאות מכילים בין 25 ל־100 אחוזי פרי.

אהבנו מאוד את הטעם של האשכולית האדומה, שהוא מרענן, טעים ודומה לפרי האמיתי, וכן את טעם המשמש - מתוק וטעים. פחות אהבנו את האננס, שהיה כבד מדי ודומה לטעם של המיץ בקופסאות שימורים

מחיר: 13-6 ש', תלוי בגודל הבקבוק (250 מ"ל עד 1 ליטר). להשיג ברשת מגה וטיב טעם

שורה תחתונה: משקאות פרי מרעננים. תבחרו את הטעם שלכם

AXE BLACK

ניחוח חדש של המותג שפותח על ידי יועצת הניחוחות האייקונית אן גוטליב, בשיתוף חברת הבישום המובילה Firmenich, ומציג, לדברי החברה, יסודות של ניחוח גברי אלגנטי עם איזון מושלם באמצעות שימוש במגוון ניחוחות עדינים. ניסינו ואהבנו. הריח עדין ומסתורי

מחיר: 10 ש' 

שורה תחתונה: ניחוח גברי עדין

וודקה MID NIGHT

וודקה סופר פרימיום המוצעת בשלושה טעמים: אסאי, מלון ואננס. מיוצרת בהולנד בשישה שלבים של זיקוק. ניסינו והוודקה מתובלת, מרעננת, חלקה וטובה 

מחיר: 109-100 ש' (750 מ"ל) שורה תחתונה: למי שאוהב את הוודקה שלו עם תוספת טעם

טחינה משומשום מלא, בארכה

טחינה גולמית משומשום מלא המכילה, לדברי החברה, פי 6 סידן מטחינה גולמית 100% שומשום. השומשום המלא של בארכה מגיע ממחוז חומרה שבאתיופיה, בית הגידול של זן השומשום המובחר ביותר בעולם. האדמות באזורי גידול אלו עשירות בריכוזי מינרלים, מגנזיום וברזל. ניסינו את הטחינה, והיא עשירה ובעלת טעם עמוק. אהבנו

מחיר: 14-17 ש' (500 גרם)

שורה תחתונה: טחינה מצוינת עם תוספת סידן

בושם לגבר 212 VIP CLUB EDITION, קרולינה הררה

בושם נעים מאוד ועדין שמחזיק מעמד זמן רב. ריח מרענן שמתאים לקיץ - לבוקר ולערב. גם בת הזוג אהבה מאוד 

מחיר: 249 ש' (100 מ"ל). להשיג בלעדית ברשת סופר־פארם

שורה תחתונה: נעים, עדין ומרענן

צילום: חגית גורן, סטודיו שטראוסטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר