"מהפכה בשוק התקשורת הקווית בישראל", כך מגדירים בסלקום את מהלך השקת חבילת טריפל, שכוללת טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וטלוויזיה - במחיר של 149 שקלים בלבד בחודש. החבילה החדשה תוצע למכירה בשבועות הקרובים ומהירות הגלישה בה תוצע במהירות של 40 מגה.
רועי קסטרו
"סרסרתי בחברה בשביל כרטיס לכדורגל"
כיום, לקוחות השוק הקווי בישראל נאלצים לשלם מאות שקלים בחודש עבור שירותי התקשורת שלהם: בחבילות הקיימות היום בשוק הקווי לקוח ממוצע משלם כ-439 שקל בחודש. כעת, לראשונה, הלקוחות יוכלו לבחור בחבילה זולה בעשרות אחוזים, שתספק להם את שירותי התקשורת בהנחה משמעותית. סלקום נכנסה לאחרונה גם לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, בו הציעה מחיר של 99 שקלים בחודש. בחברה מציינים כי קרוב ל-30 אלף איש התחברו עד כה לסלקום tv.
עמי אראל, יו"ר סלקום ציין: "כולנו עדים בשנים האחרונות לירידה בפרמטרים של חברות הסלולר, המחייבים אותנו לפתח אסטרטגיה של צמיחה בשווקים אחרים. סלקום מכריזה היום על מהלך משמעותי כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה שהחלה במיזוג סלקום נטוויזן, המשיכה עם השקה מוצלחת של סלקום tv וכעת עם הפעלת השוק הסיטונאי, מחזקת עוד את מעמדה כחברת תקשורת הכוללת את כל מגוון שירותי התקשורת באמצעות הצעת טריפל".
"זהו מהלך משמעותי", טוען אראל, "עם אפשרות לצמיחה אמיתית מאחר ועם הכניסה לשירותי הטריפל סלקום פונה לשוק פוטנציאלי גדול, הנשלט על ידי דואופול הוט ובזק. הגם שהתחרות לא תהיה פשוטה, אנו נחושים להתמודד בה.
הכתבה הכי נקראת היום באתר: המלצריות נדהמו - הלקוח השאיר ירושה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו