אביו של אייל גולן ייכנס לשנתיים לכלא

ביהמ"ש אימץ את הסדר הטיעון עם דני ביטון, שהורשע בשידול קטינות לזנות

ביטון בביהמ"ש, היום // צילום: יוסי זליגר // ביטון בביהמ"ש, היום

דינו נגזר: בית המשפט קיבל היום את הסדר הטיעון עם דניאל ביטון, אביו של אייל גולן, וגזר עליו שנתיים מאסר. ביטון, בן 66 מאור עקיבא, הורשע בשורה של עבירות מין כלפי שלוש צעירות ששתיים מהן, בעת ביצוע המעשים, היו קטינות. ביטון שימש כנהג לרכב הסעות של חברי הלהקה של בנו הזמר.

כמו כן ישלם ביטון קנס על סך 150 אלף שקלים למתלוננות (50 אלף לכל מתלוננת), והוא אמור להתחיל בריוצוי עונשו בתאריך ה-14 ביוני. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

צילום: פז בר

"אני מביע חרטה ומצטער על כל מה שהיה", כך אמר בשבוע שעבר דניאל ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, כאשר שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב נתנו לו לממש את "זכות המילה האחרונה" בטרם ייגזר עונשו. 

ביטון הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות הבאות: הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות, הבאת אדם לידי מעשה זנות, ניצול קטנות לזנות ושיבוש מהלכי משפט. הסדר הטיעון מתייחס גם לעונש מוסכם, נציגי התביעה דליה אברמוף ולבנת מלמד מפרקליטות מחוז תל אביב, מבקשים לגזור על הנאשם עונש לתקופה של שנתיים מאסר בפועל. כמו כן התחייב הנאשם לפצות את כל אחת משלוש המתלוננות בפרשה בסכום של 50 אלף שקל.

נציגת התביעה טענה כי הנאשם "יצר לעצמו מאגר של נערות צעירות אשר היו זמינות לקיום אקטים מיניים לו ולחבריו, כשפער השנים מגיע לכמעט 50 שנה". התביעה ביקשה להגיע להסדר טיעון על מנת לחסוך מהמתלוננות את הצורך לעמוד על דוכן העדים. שתי התובעות בתיק נפגשו עם המתלוננות מספר פעמים ולבסוף החליטו כי לאור העובדה שהעונש הוא מוסכם, כולל מאסר בפועל ופיצוי, הם ראו לנכון לכבד את רצונן של המתלוננות להמשיך בשגרת החיים ולא להעיד על דוכן העדים. 

הכתבה הכי נקראת היום באתר: כך תדעו אם תמשכו לאישה מבלי לראות אותה

השופטים כתבו בנימוקי גזר הדין כי שיקולי התביעה לעריכת הסדר הטיעון מקובלים עליהם לאחר שהנאשם כבר הודה בכתב האישום המתוקן עם תחילת המשפט, לקח אחריות על מעשיו וחסך את עדותן של המתלוננות הצעירות וכן חסך בזמן שיפוטי. בנוסף, בית המשפט לא קיבל את מלוא בקשתו של סניגורו של ביטון, ששי גז, לדחות את ביצוע המאסר בשלושה חודשים בגלל מצבו הרפואי של הנאשים ששבר גם את כף הרגל וגם את כף היד וציוו עליו להתייצב לתחילת ריצוי המאסר בעוד חודש וחצי.

גז הוסיף עוד כי עד לפרשה זו, היה ללא עבר פלילי ומאז שנחשפה הפרשה "הועמד בכיכר העיר והוא נחשף למלוא מעשיו וגם זה סוג של ענישה". הנאשם הוא אב לחמישה ילדים. על יחסיו של הנאשם עם בנו אייל גולן אמר הסנגור: "הילד שאנחנו מדברים עליו כאן לא מדבר איתו וכנראה לא ידבר איתו. גם זה עונש כבד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר