קריירה: איש השיווק של אפריל - סמנכ"ל חברת וויקס

עמיר לונדון מונה לתפקיד מנכ"ל קמהדע ויחליף את דוד צור

צילום: יח"צ, יהונתן בלום // עומר שי, סמנכ"ל שיווק של חברת Wix

עמיר לונדון ימונה לנכ"ל קמהדע

חברת התרופות קמהדע הודיעה היום על שינויים בהנהלה הבכירה שלה. דוד צור, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, יתמנה לסגן פעיל ליו"ר הדירקטוריון, תפקיד חדש בו ימשיך כדירקטור לתמוך בישום האסטרטגיה של החברה תוך העברת אחריותו בניהול היומיומי של החברה. יו"ר הדירקטוריון הוא ליאון רקנאטי.  עמיר לונדון, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בחברה, יתמנה לתפקיד מנכ"ל החברה וגיל עפרון, שמשמש כעת כסמנכ"ל הכספים בחברה, יקבל על עצמו בנוסף לתפקידו הנוכחי גם את תפקיד המשנה למנכ"ל. שינויים אלו צפויים להיכנס לתוקפם ביולי 2015.

 

"אני גאה מאוד בהתקדמות המשמעותית של קמהדע בשנים האחרונות. אחרי יותר מ- 30 שנה בתעשייה ואחרי שייסדתי שתי חברות מצליחות, אני שמח להתמנות לתפקיד של דירקטור פעיל בכדי לתמוך בהנהגת החברה ובחדשנות שלה." אמר דוד צור. לונדון אמר "כבוד הוא לי לקבל את הנהגת החברה בנקודה זאת בזמן כשאנו במצב מצויין להמשיך ולמנף את פוטנציאל החברה, תוך מימוש הפלטפורמה של תרופות מבוססות פלסמה. כולי ציפייה לקידום החזון של דוד ורלף עבור קמהדע, ולעבוד עם צוות ההנהלה הדינמי שלנו."

 

מנהלת מוצר חדשה בקבוצת סטוקטון

 

קבוצת Stockton ישראל (STK), הפועלת בתחום הגנת הצומח המבוססת על מיצוי צמחים, הודיעה על מינויה של ד"ר דפנה בלצ'ינסקי כמנהלת המוצר החדשה של Timorex Gold. המינוי מחזק את מחויבותה של Stockton לצמיחה, פיתוח וייצור פתרונות חקלאיים ביולוגיים ואת המחקר והפיתוח שהיא מבצעת עבור Timorex Gold  ברחבי העולם.

 

"אנחנו שמחים לצרף את דפנה לקבוצת Stockton Group, ואנו בטוחים שהיא תמלא תפקיד מרכזי בשיפור סדרת הפתרונות הסביבתיים שלנו להגנת יבולים על מנת לקדם את בריאות הצומח והדברת המזיקים", אמר זיו תירוש, מנכ"ל Stockton Group. "דפנה תספק ערך מוסף לחברה שלנו עם הידע והניסיון הנרחבים שלה בתעשייה. היא תנהיג ותתמוך בפיתוח Timorex Gold כחלק מהמחקר המתמשך שאנו מבצעים מסביב לעולם ותשתף פעולה עם שותפינו העסקיים".

 

ד"ר בלצ'ינסקי מחזיקה בתוארPh.D   ובתואר שני במדעי החיים מהמחלקה למדעי הצמח ומהמחלקה למחלות צמחים בפקולטה לחקלאות שבאוניברסיטה העברית. ברשותה שנים רבות של ניסיון בפיתוח מוצרים ביולוגיים עבור Agrogreen, בגנטיקה של צמחים בחברת אבוג'ן, ולאחרונה בניהול מוצר קוטל פטריות בחברת אדמה.

 

איש השיווק של אפריל - סמנכ"ל השיווק של וויקס

 

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בעומר שי, סמנכ"ל השיוווק של  Wix כאיש השיווק של חודש אפריל, לאחר שהוביל מהלך שיווקי של השקת והפצת מותג אינטרנטי מוצלח Wix  בעולם ובישראל.

 

Wix היא חברה ישראלית המאפשרת לכל אחד ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינאמית ברשת. החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמעניקה פתרונות מקיפים לכל עסק, קטן או גדול. לחברה למעלה מ- 64מיליון משתמשים ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-1.3 משתמשים משלמים (פרימיום). החברה אינה מעסיקה אנשי מכירות ועם זאת מדי חודש מצטרפים בממוצע 1.4 מיליון משתמשים חדשים, כאשר כ-50% מהנרשמים לאתר מגיעים באופן עצמאי. מהקמתה הוסיפה החברה מוצרים רבים לפלטפורמה שלה בכללם שוק אפליקציות, אתרי מובייל, פתרונות eCommerce , מערכת לניהול לקוחות, מוצרים ליצירה והפצה של דיוורים אלקטרוניים  מעוצבים ועוד.

 

מנהל פיתוח עסקי בבסט טי וי

 

חברת בסט טי וי (Best TV), המובילה בתחום שירותי וידיאו ברשת והמפיצה של מוצרי ברייטקוב (Brightcove) ו- Level 3 בישראל, הודיעה על מינויו של עדי ברמן, 36, לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בחברה.  מדובר בתפקיד חדש בבסט טי וי, שנועד להרחיב את פעילותה העסקית בעיקר בתחומי רשתות להפצת וידאו (CDN) של חברת Level 3 ובתחום מערכות לניהול תכני וידאו של חברת Brightcove, אותן מייצגת בסט טי וי בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר