ניחוח של אביב

זה מה שחשבנו על הבשמים החדשים שהושקו לקראת החג

ניחוח של אביב // ניחוח של אביב

נשים

Modern Muse Chic, אסתי לאודר

החברה: ניחוח שנוצר כדי לשקף כל אחת שהיא אייקון סטייל אמיתית – זו שיוצרת את הסגנון כפי שהיא מוצאת לנכון. הבושם מגלם את הרוח של Modern Muse Chic עם ניחוח עצי פרחוני מלא חיים.

ניסינו: בושם קליל ויומיומי המתאים יותר לנשים בוגרות. נעים וריח לא דומיננטי מדי.

מחיר השקה: 399 ש' (100 מ"ל) 

פרדיסו, רוברטו קוואלי 

החברה: הבושם הוא מפתח לעולם אחר, גן עדן עלי אדמות של תחושות מרגשות וחושניות. סיפור על טיול ספונטני בים התיכון, על וילה מפוארת והגן הסודי שלה. הוא מספר על הנשיקה של המים וקרני השמש על עורו של אדם. חגיגה של ההנאות שבקיום.

ניסינו: ריח מתוק מאוד, מתאים לנשים בוגרות. חזק ומתאים יותר לערב.

מחיר השקה: 329 ש' (75 מ"ל) 

בלאק אופיום, איב סאן לורן

החברה: התעוזה מגיעה בראש ובראשונה דרך הבחירה הייחודית של המרכיבים. התווים הצלולים של אגס, פולי קפה, וניל ופצ'ולי מהווים התמכרות של נקטר אסור. הבושם בצבע שחור מאט בעל גימור נוצץ, מעניק אופי אורבני ועוצמתי לבקבוק, סוחף במסתורין שלו ומבטיח לקחת את מי שמשתמשת בו למסע מרתק.

ניסינו: בושם מצוין, מתאים לכל הגילים. יש לו ריח נקי עם קצת ריח מתקתק של וניל. העיצוב של הבקבוק יפה. אהבנו.

מחיר: 514 ש' (50 מ"ל)

Scandalous, Victoria's Secret

החברה: מושך את גבולות הסקסיות לקצה. ניחוח פירותי־ פרחוני, עסיסי ופרובוקטיבי. הארומה גורמת לדופק הלב להאיץ ולפעום בחוזקה, וקוראת לך לאבד את עצמך בתוך הניחוח הסקסי. 

ניסינו: ריח פירותי ופרחוני, עדין מאוד, יומיומי. עיצוב הבקבוק הוא המרשים ביותר. גם הריח יוקרתי. אהבנו. מתנה מושלמת לכל אחת. 

מחיר: 113 ד' בדיוטי פרי או 500 ש' במתחם שחקים (100 מ"ל). להשיג בחנויות Victoria's Secret בדיוטי פרי

DAISY DREAM, מארק ג'ייקובס 

החברה: ניחוח קליל ואוורירי של פירות ופרחים הנפגשים לחלום מלא תשוקה. משב הנפתח עם אשכולית, אגס עסיסי ואוכמניות בשלות, מתמזג עם יסמין רענן וליצ'י ולסיום מי קוקוס מתקתקים. 

ניסינו: בושם חביב מאוד, מתאים לצעירות ולשימוש יומיומי.

מחיר: 605 ש' (100 מ"ל). להשיג במשביר לצרכן

LA PERLA - PEONY BLOSSOM

החברה: מאופיין ברעננות מעוררת חושים. חוגג את פריחת האביב וטומן בתוכו ריחות מתוחכמים של התחדשות, רעננות ומתיקות. הבושם מותיר אחריו שובל של ניחוח בלתי נשכח, מפתה, חושני ויוקרתי.

ניסינו: ריח מבוגר, מתאים לנשים בוגרות שאוהבות ריחות חזקים ודומיננטיים.

מחיר: 599 ש' (100 מ"ל). להשיג ברשת אפריל

Love, Desigual

החברה: בושם רומנטי, מתוק, לוהט ושובה לב. הניחוח: פרחוני ופירותי.

ניסינו: בושם צעיר, מרענן ויומיומי. מתאים לנערות.

מחיר: 350 ש' (100 מ"ל) 

VIVA LA JUICY GOLD COUTURE

החברה: התמצית האולטימטיבית לחושניות מושלמת, המעניקה לאישה את התשובה המפנקת שלה היא ראויה. ניחוח מפנק ומשכר, המפלרטט עם תווים שופעים ופראיים של פירות יער וענבר זהוב וקרמל נימוח.

ניסינו: ריח טוב, עדין, משדר ניחוח קליל וצעיר. מתאים לבנות עשרה ועשרים פלוס ופחות לנשים בשלות. האריזה יוקרתית ויפה.

מחיר: 329 ש' (100 מ"ל)

גברים

פולו רד אינטנס, ראלף לורן 

החברה: בושם נועז המיועד להעביר את החושים להילוך גבוה עם ג'ינג'ר אדום ממריץ ומרענן וקפה קלוי. שילוב מלהיב של מהירות, אדרנלין ועוצמה. 

ניסינו: בושם יומיומי עם ריח עדין, נעים ולא דומיננטי מדי. מתאים יותר לנערים מאשר לגברים בוגרים.

מחיר: 615 ש' (125 מ"ל)

דולצ'ה וגבאנה, INTENSO

החברה: עוצמה של רגש המובע בחופשיות. זהו כוח של גבר נחוש שליבו נעוץ במסורת ועם זאת, הוא מתענג על העולם המודרני. 

ניסינו: ריח טוב, אלגנטי ומתאים לערב. ריח שונה מהגרסאות הקודמות של דולצ'ה, כמו כן יש לו נוכחות.

מחיר: 685 ש' (125 מ"ל)

GENTLEMEN ONLY CASUAL CHIC, ג'יבנשי

החברה: הבושם מאפשר להיות ג'נטלמן בכל עת ובכל מקום. הניחוח נפתח עם תווים רעננים ומתובלים של קרדמון, ג'ינג'ר וגרגירי יער, המעניקים לו אלגנטיות מרעננת ונגיעה ייחודית ובלתי צפויה.

ניסינו: ריח פירותי של תפוז ומנדרינה, יומיומי עם ריח חמצמץ וכיפי. מרענן. 

מחיר השקה: 342 ש' (100 מ"ל)

MAN REVEAL, קלווין קליין

החברה: נוטף חושניות, מתמזג עם תמציות יוקרתיות, שירה של צבעים וחוש מולד לפשטות טהורה.

ניסינו: ריח כבד וקצת מיושן שמתאים לגברים בוגרים. 

מחיר: 219 ש' (100 מ"ל) 

צילומים: ניקולה ורנר, עודד פומרנץ, סיימון פריטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר