שירותי האינטרנט של חברת אפל קרסו אתמול לכמה שעות. הבעיות החלו ב"ענן", iCloud, שנעלם מהרשת ב־12:00 (שעון ישראל), ולא היה ניתן לגשת לקבצים או לבצע גיבויים עד השעה 16:00.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
לאחר ששירות הענן חזר לפעולה, עדיין לא היה ניתן לבצע שדרוגים ורכישות של אפליקציות ושל שירים וסרטים בחנות המקוונת iTunes. הבעיה היתה בכל חנויות אפל במדינות שבהן היא פועלת, למעט ב־Apple Store, הפועלת במערכת נפרדת לחלוטין מחנות iTunes. לדברי אנליסטים, נפילת החנות של אפל נמשכה זמן רב יותר מאי פעם, אולם היא לא תגרום להקטנת ההכנסות של החברה, שכן מי שהתכוון לרכוש אפליקציה ירכוש אותה במועד מאוחר יותר. חברת אפל הודיעה אמש כי התקלה נבעה מבעיה פנימית באחד השרתים וכי היא עושה כל מאמץ להחזיר במהרה את הפעילות לסידרה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו