עמוד הפייסבוק 0404 הוסר

פייסבוק ממשיכה לפעול נגד עמודים פופולרים • בחודש שעבר הוסר "סטטוסים מצייצים"

האם יחזור לרשת החברתית? 0404 // צילום מסך // האם יחזור לרשת החברתית? 0404

סוף לעמוד הפייסבוק 0404? פייסבוק הודיעה כי היא מסירה לצמיתות את העמוד, מבלי למסור הסבר נכון לשעה זו. הדף, שעסק בעיקר בעדכוני חדשות בזמן אמת לא זמין יותר ברשת החברתית - כך דיווחו הגולשים ל"ישראל היום".

הכתבה הכי נקראת היום באתר: מידע מטריד נחשף - חיי המין של לוחמי דאעש

באתר האינטרנט של "0404" לא מסרו תגובה רשמית לעניין, וכתבו כי "זה הזמן להודות לכל תומכינו ותורמינו, אשר נתנו לנו את הכח להפיק בזמן אתר אינטרנט ואפליקציות לשירות נרחב של מאות אלפי גולשים".

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מדובר בעמוד הפופולרי הישראלי השני שמוסר מפייסבוק בתוך כחודש. אז, מסרה החברה על סגירתו של "סטטוסים מצייצים". "לא נוכל לקבל ניסיונות להטעות את האנשים שמשתמשים בשירות שלנו. הדף המדובר הפר שוב ושוב את המדיניות שלנו על אף האזהרות שקיבל, ולכן הסרנו אותו", נמסר מהחברה.

בחודש שעבר: סטטוסים מצייצים הוסר

העמוד הוסר מפייסבוק לאחר שדווח ב"גלובס" כי הוא מוכר סטטוסים בתשלום. משיחות עם אנשי פייסבוק עולה כי ההחלטה לא להחזיר את העמוד לפעילות היא גלובלית והתקבלה אחרי בחינה מעמיקה של כל הפרטים, לרבות הודאתו הפומבית של מנהל העמוד, העיתונאי אבי לן, על כך שמכר סטטוסים. 

במהלך חמש שנות קיומו נוהל "סטטוסים מצייצים" על ידי לן ובת זוגו עדי בנטוב־לן והביא לקידמת הבמה סטטוסים בולטים וייחודיים בנושאים המהווים ומשקפים את השיח ברשת, אשר זכו לאלפי לייקים, למאות אלפי חשיפות ולתהודה תקשורתית גדולה. יותר מ־720 אלף עוקבים עשו "לייק" לעמוד. לן הביע חרטה על כך שהעלה לעמוד סטטוסים תמורת תשלום וביקש להעלות את העמוד מחדש, אבל זה לא עזר.

בתגובה להחלטה כתב אבי לן בדף הפייסבוק האישי שלו: "אנחנו בהלם מההתנהלות הברוטלית. שכל אזרחי 'מדינת הפייסבוק' יידעו שניתן להעלים מפעל חיים, שניתן לסגור כלי תקשורת של 720 אלף אנשים בן־לילה - ללא שימוע, ללא שמיעת הצד שלנו, בהתבסס רק על השמצות מבעלי אינטרס ומבלי שבכלל הבינו את התמונה האמיתית".   

הבחירות של איזנקוט: מינויים חדשים בצבא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר