ג'ט לג מתמשך

תפסנו את איילת זורר ובעלה גלעד בנתב"ג בדרך חזרה ללוס אנג'לס

צילום: שוקה כהן // זורר

ביום ראשון בצהריים תפסנו את איילת זורר ובעלה גלעד בנתב"ג בדרך חזרה ללוס אנג'לס. אם כבר התחלתם להתגעגע, אז נדווח שבשבת הקרובה היא כבר תעשה את הדרך חזרה ארצה לטובת צילומי תצוגת האופנה של גולברי, שתתקיים ביום ראשון בבוקר. ביום שני היא תצטלם עבור קמפיין החברה, וביום שלישי כבר תעשה את הדרך חזרה ללוס אנג'לס להמשך צילומי הסרט "בן חור". אנחנו ספרנו בסך הכל לפחות 45 שעות טיסה בפחות מעשרה ימים. בקמפיין החדש של החברה תופיע לצידה של זורר גם הדוגמנית שלומית מלכה, שהצטלמה גם בעבר עבור החברה, אבל בקמפיין החדש היא תעבור לקידמת הבמה וברור שאין לזה קשר לכך שהיא יוצאת עם יהודה לוי.

 

רוסלנה מרוויחה. הסיכוי שתראו את אייל גולן מגיע להשקות לא של עצמו אינו גדול, ובכל זאת, אתמול בבוקר התייצב הזמר בהשקת קולקציית המשקפיים של מייקל קורס בקניון רמת אביב. מי שגרם לו להגיע הוא שדרן הרדיו דידי הררי, שנמנה עם אחד מבעלי החנות, ומי שהרוויחה מזה היא בת זוגו רוסלנה רודינה, שנמצאת בצילומים ברומניה וקיבלה מבן זוגה באמצעות צוות הצילום של גיא פינס זוג משקפיים אופנתיים.

 

ציון תופס גובה. ציון ברוך אף פעם לא נחשב לגבוה במיוחד ובהופעה שלו במסגרת שלישיית "מה קשור" הוא התייחס לעובדה זו כשפנה לראש עיריית כפר סבא, יהודה בן־חמו, שהוא גבוה במיוחד, ואמר: "יהודה ראש העיר הוא שחקן כדורסל מבוזבז, ואולי אם גם אני הייתי גר בעיר ירוקה עם אוויר צח כמו כפר סבא, היו נוספים לי כמה סנטימטרים לגובה".

 

ליאל חוגגת את סוף הרווקות. בסוף השבוע הקרוב ליאל גלשטיין, חצי מהצמד גל וליאל מ"המירוץ למיליון", תחגוג את מסיבת הרווקות שלה, לקראת החתונה המתקרבת של הזוג ב־15 במארס. בסוף השבוע הקרוב יתקבצו עשר חברותיה הקרובות של ליאל בווילה ששכרו בתל אביב, והן מתכננות להעביר סוף שבוע פרוע, רגע לפני שחברתן הטובה נכנסת מתחת לחופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר