ולא אחרת

17 שנים אחרי ש"זהו זה" ירדה מהמרקע התאחדו 4 השחקנים גליקמן, קושניר, מושונוב ובראבא

חבורת "זהו זה" // חבורת "זהו זה"

17 שנים אחרי ש"זהו זה" ירדה מהמרקע התאחדו ארבעת השחקנים דובל'ה גליקמן, אבי קושניר, מוני מושונוב ושלמה בראבא על במה אחת. המאורע המרגש הזה קרה אמש באירוע ההתרמה ל"מרכז טל", בהנחיית יהודה לוי ואלמה דישי, שבו השתתפו שחקנים וקומיקאים רבים, ובהם החמישייה הקאמרית והקומדי סטור, עידן אלתרמן ואבי גרייניק, שלישיית מה קשור, גורי אלפי, שלא התאחד עם אסי כהן, וציפי שביט. בערב השתתפה גם הקומיקאית צ'לסי הנדלר, שהגיעה ארצה במיוחד. את הערב סגרה הרביעייה המופלאה, שהתקבלה על ידי האורחים במחיאות כפיים סוערות והשאירה טעם של עוד.  

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

המפורסמים בגיזרה. את הבוקר פתחו המפורסמים בשתי חזיתות שונות. במרכז תל אביב נערכת הבוקר השקת העונה החדשה של הריאליטי "מאסטר שף" גירסת 

ה־VIP, ומי שנעדרת ממנה היא מעצבת האופנה פנינה טורנה, שנמצאת בניו יורק. בצפון העיר מתקיימת באותה השעה השקת קולקציית הקיץ של "רנואר", שבה אמורים לצעוד על המסלול הפרזנטורים של החברה, ובהם אור גרוסמן בחודש חמישי. הפרנזטור גל מקל, הנציג שלנו באן.בי.איי, קיבל אישור מיוחד להיעדר. 

גרינר בועטת. ליהיא גרינר התחילה בימים אלה שיעורי קיקבוקס במועדון הכושר ספייס בהרצליה. המטרה: לפתוח בעתיד כיתה משלה כמדריכה. אם הייתם בסביבה, הייתם יכולים לראות שגם מורן אייזנשטיין, מתאמנת שם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר