בר ועדי נצמדים למסורת

בר רפאלי ועדי עזרא חוגגים שישי ישראלי • אחרי שנתיים - מושיק גלאמין שוב רווק

מתכוננים לשבת משפחתית. רפאלי ועזרא

שישי ישראלי. השף אביב משה כינס את החברים בשישי בצהריים. עבורם זו היתה קבלת שבת, ועבורנו זה היה תירוץ לפפראצי של בר רפאלי והחבר עדי עזרא.


יהורם גאון חוגג היום 75 חורפים של עשייה ויצירה בלתי נגמרת. מקורבת לזמר הכינה עבורו בול עם תמונה שלו, שאותו הוא אמור לקבל היום. 

אדם מטייל. את הטיול של אחרי צבא בחר עומר אדם לעשות עם בת זוגו במונקו, שם הם נמצאים ברגעים אלה ממש. הכי גרייס קלי.

זה מסובך. אחרי יותר משנתיים של זוגיות, שכללו מגורים משותפים ואפילו אירוסים, מושיק גלאמין ובן זוגו ג'קי נפרדו.

גלאמין, פנוי להצעות? 

"נו, באמת".

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

סוגרים שנה. רגע לפני הפרידה מ־2014 ניקול ראידמן כבר קיבלה את 2015 בהרמת כוסית. זה קרה בשישי בצהריים בחנות של המעושרת בכיכר המדינה, מאדאם דה פומפדור, שם השיקו על הדרך את שיתוף הפעולה של בית האופנה kenzo ו־evian. האטרקציה המרכזית באירוע: בן שלחין (בן הקריקטוריסט) אייר את האורחים. לבשו קוטור והתייצבו: דורית בר־אור, אורנה דץ, שרונה ודניאלה פיק, מיקי בוגנים, חיים אתגר, דנה גרוצקי, ירדן הראל, מיכל אמדורסקי, לירון ויצמן והשף שאול בן־אדרתהאורח היחיד שקיבל אישור להגיע בנעלי קרוקס.

כובשת את גרמניה. רותם אבוהב טסה בשבוע שעבר לברלין. הסיבה: הופעה במועדון הפליקס בערב הכריסמס, בפני כמאתיים ישראלים שחיים בעיר. רק שלא תשכח לקנות מילקי.

שרונה חוזרת. אחרי שילדה שני ילדים ונעלמה מתעשיית המוסיקה, שרונה פיק, נצר למשפחת הפופ, חוזרת - הפעם ככותבת עבור זמרים אחרים.

42 זה ה־16 החדש. מוצאי שבת בשדרות רוטשילד, אנחל בונני מתנייד באמצעות סקטבורד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר