הצד שלו, הצד שלה

בשבוע שעבר עלתה ב"הוט" סידרה חדשה, "הרומן", העוסקת במשבר נישואים של שני זוגות • ג'ושוע ג'קסון ("דוסון קריק"), שמככב בסידרה, מספר על העבודה האינטימית שהיא דורשת ועל האתגר שיש בקו עלילה המסופר מנקודות מבט שונות

ג'קסון ב"הרומן" // ג'קסון ב"הרומן"

בשבוע שעבר עלתה בארה"ב סידרה חדשה בשם "הרומן", שהפכה במהירות לפייבוריטית של המבקרים. הסידרה, שמשודרת במקביל גם בהוט (יום שלישי, 22:15, ערוץ HOT3), היא דרמת יחסים העוסקת בשני זוגות בעיירת הקיט מונטוק, המצויים בפרשת דרכים במערכות היחסים שלהם. העלילה מסופרת מנקודות מבט מנוגדות, ועל הצופה לבחור למי הוא מאמין במתווה הזוגי המסתעף. על הסידרה חתום, עם היוצרת שרה טרים, גם מישהו משלנו: חגי לוי, היוצר הישראלי שפרץ בארה"ב בזכות הגירסה האמריקנית המצליחה של HBO לסידרה "בטיפול".

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

הזוג הראשון של "הרומן" הם נוח והלן, שאותם מגלמים דומיניק ווסט ("הסמויה") ומאורה טירני ("אי.אר"), המגיעים לבית הוריה של הלן במונטוק לחופשת קיץ. שם הפזילה אל מחוץ למוסד הנישואים (שעליה מרמז שם הסידרה) יוצאת לדרך, כאשר נוח, מורה וסופר במקצועו, מכיר את אליסון, מלצרית מקומית, שאותה מגלמת רות ווילסון ("לות'ר"), המתמודדת עם טרגדיה שחוותה עם בעלה קול, חוואי, שאותו מגלם ג'ושוע ג'קסון.

את ג'קסון (36) אתם בוודאי מכירים מתפקדיו כפייסי בסידרה "דוסון קריק". לאחר מכן כיכב גם בסידרה "פרינג'". "זה תפקיד אישי מאוד כי אנחנו חייבים להיפתח בנוגע לחוויות שעברנו, כל אחד מאיתנו. מעולם לא כיכבתי בסידרה שדרשה זאת מהשחקנים", אמר ג'קסון בראיון לקידום הסידרה, "בפגישה הראשונה שלי עם רות כבר חלקתי דברים שמעולם לא סיפרתי לאיש. האינטימיות הבין־אישית הכרחית לתהליך".

האם היה קשה לעבוד בסידרה שבה מבנה העלילה הוא דואלי ובלתי שגרתי?

"בכנות, לא התייחסתי לעניין הזה כאל אתגר. אני משחק את הסיטואציות כפי שהן מובאות, ולא מתוך השוואה לנקודת המבט ההפוכה. מה שמשך אותי הוא התסריט של פרק הפיילוט ושיחה שניהלתי עם שרה היוצרת על האופן שבו היא צופה שהעלילה תתפתח".

יש לך תובנות משנותיך בטלוויזיה?

"המגוון של פלטפורמות שידור אל מול ההתמסחרות של סרטי הקולנוע הביא אותנו בשנים האחרונות לעושר של מוצרים טלוויזיוניים, הרבה בגלל הכישרונות הגדולים והקולות שמושמעים בהם. איכות ההפקה בטלוויזיה נסקה פלאים בעשור האחרון. לכן גם מתאפשר מקום ראוי לדרמה קטנה ואינטימית כזו, שכשחקן יש לי בה יותר זמן להתעמק בדמות ולחיות איתה. 

"מנגד, מתאפשר מקום גם למיצג אדיר דוגמת 'משחקי הכס', שבמציאות הקודמת לא הועלה על הדעת. עושר האפשרויות מביא לכך שמגיעים אל הצופה סיפורים מרתקים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר