בנו של יהודה ברקן נעצר בחשד לסחר בסמים

החשוד בן ה-37 מוכר מעבירות קודמות, ואף ריצה עונש מאסר בגין חשדות דומים

צילום: קוקו // רועי ברקן

שב להסתבך. משטרת תל אביב, עצרה אתמול לפנות בוקר את רועי ברקן, בנו של השחקן יהודה ברקן, בחשד לסחר בסמים. ברקן נתפס כשברשותו שש מנות קוקאין. בית משפט השלום בתל אביב, האריך את מעצרו בחמישה ימים.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

אתמול לפנות בוקר כאשר השוטרים היו בסיור שיגרתי בשדרות ירושלים ביפו, הבחינו בבנו של השחקן הולך סמוך לביתו וכאשר הוא הבחין בהם השליך מידיו למדרכה 6 מנות החשודות שהכילו סם מסוג קוקאין והוא נעצר במקום והועבר לתחנת המשטרה, שם העדיף לשמור על זכות השתיקה.

 

בשעות הבוקר ברקן הובא לבית משפט השלום בתל אביב שם אמר נציג המשטרה רס"ב יוני הירשהורן כי ברקן עוסק כפי הנראה בסחר בסמים וש-2.6 גרם קוקאין זאת כמות מוגזמת לצריכה עצמית. פרקליטו טען לעומת זאת כי מדובר רק בעבירת החזקת סם ולא סחר בסמים, אולם השופט דניאל בארי שהאריך את המעצר, קבע כי יש יסוד איתן לחשדות, ושברקן נשאל בחקירתו שאלות לא פשוטות לעניין הסחר, הוא סירב לשתף פעולה ושמר על זכות השתיקה.

 

לברקן עצמו, עבר עשיר גם בעבירות סמים, לרבות עבירות סמים מסוג פשע והוא נעצר מספר פעמים, בחשד לסחר בסמים מסוג קוקאין, לפני כשנה וחצי נעצר נהג מונית עם סם מסוג קוקאין, ובחקירתו התברר כי ברקן הוא שמכר לו את הסמים ואף הפך להיות סוכן משטרתי סמוי שהפליל עברייני סמים. 

חמישה ימי רגיעה

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר