בסיוע המצלמות: נעצר צעיר בחשד לתקיפת בת ה־5

פרדס חנה: ליאור אברמוב (22) תועד כשהוא נושא תיק שנגנב מבית המשפחה

אברמוב במצלמות האבטחה // אברמוב במצלמות האבטחה

פרשת תקיפת הילדה בת ה־5 מפרדס חנה: בית משפט השלום בחדרה האריך אתמול בשישה ימים את מעצרו של ליאור אברמוב (22), תושב פרדס חנה, החשוד בחטיפת הילדה מביתה ובביצוע מעשים מגונים בה. אברמוב מכחיש עד כה את החשדות נגדו.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

אברמוב נעצר לאחר שתועד במצלמות האבטחה בסמוך למקום שבו נמצאה הילדה, כשהוא נושא תיק שנגנב והוצא מבית המשפחה.

ממשטרת חדרה נמסר כי "לאחר פעילות מרוכזת שיטתית ונחושה הצלחנו לשים את ידנו על צעיר תושב המקום, החשוד באירוע שבו נמצאה בת ה־5 מחוץ לביתה בשעות הבוקר המוקדמות".

במקרה אחר, תושב אזור השרון בן 35 נעצר על ידי משטרת מחוז תל אביב בחשד לביצוע מעשה מגונה בקרובת משפחתו בת ה־13 וחצי. מהתלונה שהתקבלה במשטרת מסובים עולה כי החשוד נהג לפגוש את הנערה בעת שטיילה עם כלבה ברחוב, לקח אותה לפינה בגינה ציבורית ושם ביצע בה את זממו. על פי התלונה, קרוב המשפחה גם איים על הילדה לבל תתלונן או תספר על מעשיו לאיש. שלשום נעצר החשוד, שהכחיש את החשדות נגדו. אתמול הובא לבית משפט השלום בתל אביב, ושם הוארך מעצרו ביממה.

בתוך כך, תושבת המרכז בת 32 נפלה על פי החשד קורבן לגבר תושב יהוד, בן 38, אשר הציע בעמוד הפייסבוק שלו מפגשים רוחניים תמורת תשלום של אלפי שקלים, והיה נוהג לנצל את תלותן של הנשים בו כדי לקיים עימן יחסי מין. 

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד בשלושה ימים.

ר', תושבת המרכז, סיפרה ל"ישראל היום" על ההיכרות שלו איתה: "הגעתי אליו לאחר שנקלעתי לבעיה כלכלית וחשבתי שהוא יוכל לפתור לי אותה. יש לו יכולת השפעה מאוד גדולה על נשים. הוא שולט ביכולת השכלית של האישה לבחור את הדברים שהוא רוצה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר