בגלל זמני ההמתנה: קנס שיא ל"הוט" - 1.3 מיליון שקלים

מועצת הכבלים והלוויין: "החריגות מביעות לא פחות מזלזול בצרכן" • הוט: "נייעל את השירות"

"המועצה תמשיך לעקוב" // צילום: עמי שומן // "המועצה תמשיך לעקוב"

מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט עיצום כספי בגובה 1.3 מיליון שקלים בגין חריגות משמעותיות ובלתי סבירות מזמני מענה במוקדי השירות, הנוגדות את הוראות רישיונה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו במועצה, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי מנהלת תחום הגנה על הצרכן במועצה, מירב שטרוסברג־אלקבץ, פתחו בהליך בירור מקיף. בסופו של ההליך, ולאחר שניתנה לחברת הוט הזדמנות להציג את עמדתה, נדחו טענותיה ונקבע כי היא הפרה את הוראות רישיונה לגבי זמני המענה במוקדי השירות. בהתאם לכך, החליט מ"מ יו"ר המועצה, מימון שמילה, להטיל על הוט את העיצום הכספי המשמעותי. נוסף על כך, הובהר להוט כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות.

לדברי מימון: "החריגות של הוט הן משמעותיות ומביעות לא פחות מזלזול בציבור הצרכנים, על כן הוטל עיצום כספי בגינן. מצופה כי החברה תפעל במהירות לשיפור ניכר בזמני המענה. המועצה תמשיך לעקוב אחר הנושא".

מחברת הוט נמסר: "אנו מודעים לזמני ההמתנה הארוכים שנצברו בימים האחרונים ועושים ככל שניתן כדי לקצרם. הוט תמשיך באופן מתמיד לייעל ולשפר את השירות מתוך מחויבות ללקוחותיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר