דו"ח המבקר: שיעור התלונות המוצדקות - מהגבוהים בעולם

מהדו"ח עולה כי חברת הדואר מובילה השנה בשיעור התלונות המוצדקות נגדה • במקום השני: רשות השידור

השופט (בדימוס) יוסף חיים שפירא // צילום: דודי ועקנין // השופט (בדימוס) יוסף חיים שפירא

שיעור התלונות המוצדקות לנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה בישראל גבוה בהרבה מהמקובל בעולם. 

כך עולה מהדו"ח השנתי שיגיש היום מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, השופט (בדימוס) יוסף חיים שפירא, ליו"ר הכנסת ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בשנת 2013 הוגשו לנציבות תלונות הציבור במשרד המבקר 14,637 תלונות, והשנה התאפיינה בגידול בשיעור התלונות המוצדקות. משרד המבקר ציין כי "יש לזכור כי שיעור התלונות המוצדקות הוא למעשה גדול יותר, שכן לא נכללו בו תלונות רבות שבירורן הופסק משום שהעניין בא על תיקונו. נתונים אלה מצביעים על איכות השירות שמקבל הציבור מהרשויות השונות".

מהדו"ח עולה כי חברת הדואר מובילה השנה בשיעור התלונות המוצדקות נגדה. אחריה נמצאת רשות השידור עם מספר תלונות מוצדקות גבוה במיוחד. אחריהם צועדים משרדי ראש הממשלה והתחבורה, עיריית לוד ומשרד החינוך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר