בובליל חוזרת ל"אח"

עינב בובליל חוזרת לבית "האח הגדול" • נעצרה אזרחית גרמניה שאיימה על קורין אלאל

בובליל // צילום: מאיר פרטוש // בובליל

פרסום ראשון: עינב בובליל, פיינליסטית העונה הראשונה של "האח הגדול", תחזור בשבת הקרובה אל הבית המפורסם, שש שנים אחרי שיצאה ממנו. 

בובליל, שהיתה אחת המועמדות הבולטות של העונה הראשונה ודורגה במקום הרביעי בתוכנית הגמר, תשוב לחיינו במסגרת הכניסה השנייה של הדיירים בעונה הנוכחית.

מלבדה צפויים להיכנס עוד ארבעה דיירים, גם הם פליטי התוכנית מהעונות הקודמות. בניגוד לפרסומים, פרידה הכט, מעיין חודדה ויוסי בובליל לא ייכנסו אל הבית. מאז יצאה בובליל מבית "האח הגדול" היא הספיקה להתחתן וללדת שלוש בנות. כעת מעניין יהיה לראות אם תצליח שוב לכבוש את ליבם של הצופים בבית ותיקח את המיליון.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

קורין אלאל יכולה לישון בשקט. אזרחית גרמניה בת 44 נעצרה בתחילת השבוע בשדה התעופה בחשד שאיימה על הזמרת בתקופה האחרונה. לאחר הנחיתה נעצרה האזרחית והועברה לידי חוקרי תחנת ראשון לציון, שאיבטחו את אלאל בחודשים האחרונים. בימים הקרובים תישלח האישה להסתכלות.

כתבנו בצפון חוזר. מנחם הורוביץ חוזר לרדיו: אחרי ארבע שנות הפסקה חוזר מי שייסד את המושג "כתבנו בצפון" אל מיקרופון הרדיו. החל מהשבוע הבא יחל הורוביץ לשדר בכל יום אחר הצהריים את התוכנית "מנחם הורוביץ עושה עניין" ברדיו גלי ישראל. 

הבנות בפאנל. לאה שנירר, מיכל אמדורסקי וליאת אשורי ישתתפו בשבוע הבא במתחם "קרינה" בכפר אז"ר בפאנל המיועד לנשים, ושם ידברו בפתיחות על זוגיות, בגידות, קריירה, ילדים וכל מה שמעסיק נשים. המדור זבוב על הקיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר