הריון נהדר

טלי מורנו ואייל קיציס מצפים • שירי מימון בפינג פונג עם מלצרית של אולם אירועים

טלי מורנו ואייל קיציס מצפים // טלי מורנו ואייל קיציס מצפים

זה הזמן לחייג לטלי מורנו ולאייל קיציס ולאחל להם "בשעה טובה", לאחר שהתבשרו שהם מצפים לילד שני. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מימון לא פראיירית. שירי מימון הגיעה בשבוע שעבר לחתונה שהוזמנה אליה במרכז הארץ, וכשעזבה את האולם לא השאירה למלצרים טיפ וזה עלה לה ביוקר. אחת המלצריות שהתאכזבה מהזמרת לא ויתרה וכתבה עליה פוסט בפייסבוק שלה: "עד שיוצא לי למלצר בן אדם מפורסם ולפנק אותו אקסטרה ולדאוג יותר מאורחים אחרים הוא לא משאיר טיפ. תודה לך שירי מימון על הכלום שקיבלתי ממך". 

נידר עוז, מנהלת יחסי הציבור של מימון: "כנראה צריך להפיק תוכניות ריאליטי גם למלצרים, כולם רוצים להתפרסם ולא משנה איך, אז הפעם על חשבון שירי. אגב, שירי עדיין ממתינה לפילה סלמון שהזמינה". 

המלצרית, ששמה שמור במערכת, מסרה: "היא היתה ממש נחמדה ולא היו לה בקשות מסורבלות כמו שאר האורחים. היא בסך הכל היתה אורחת נוחה, אבל התאכזבתי לגלות שהיא לא השאירה טיפ".

מריאנו מכין את הרגליים. בעיצומו של המונדיאל הגיע מריאנו אידלמן - חובב כדורגל מושבע ומעריץ של מראדונה ונבחרת ארגנטינה - להכין לעצמו זוג מדרסים במעבדת הריצה FIX FEET של אמיר שלח, שהוא בעצמו שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב לשעבר, וגיא צרפתי.  

ראסלן תנסה לבשל. הושלמו הליהוקים לריאליטי "הצילו אני לא יודע לבשל" של קשת: אל טל ברודי, יעל בר־זוהר, מיכל ינאי, עמוס רולידר, מאור שוויצר, הדר לוי ורן שריג מצטרפים כעת מלכת היופי לשעבר רנא ראסלן, שני אטיאס, אחותה הצעירה של מורן, והזמר נאור אורמיה. הצילומים התחילו בשבוע שעבר והם יימשכו שלושה שבועות.  

כבר לא עד הבית. מיכל אמדורסקי, אורנה דץ, אלירז שדה וקותי סבג, התבשרו שהתוכנית בהשתתפותם, "24 עד הבית", הוקפאה ולא תחזור בקרוב למסך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר