"אני בחורה מסכנה ותמימה"

החשודה בקיום יחסי מין עם נערים מדברת לראשונה • מעצרה הוארך ב-7 ימים

החשודה בביהמ"ש // צילום: Newsenders // "אל תשפטו אותי"

צילום: Newsenders

מעצרה של האישה מקרית גת, שקיימה יחסי מין עם עשרות רבות של נערים ותלמידים, הוארך היום בשבעה ימים בבית משפט השלום באשקלון. 

רוצים לקבל עדכוני חדשות שוטפים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בטרם החל הדיון על הארכת מעצרה, פרצה החשודה בבכי ודיברה לראשונה אל התקשורת. "כל ההשפלות, כל הצילומים, זה ממש לא יפה", היא אמרה לכתבים, "בחורה מסכנה כמוני, תמימה, בחורה טובה".

"אני ממש כועסת וכואב לי. השם ישמור מה עברתי", אמרה החשודה תוך שהיא ממררת בבכי ומודה לאלוהים על כך שהיא בריאה - ככל הנראה בעקבות התוצאה השלילית שקיבלה לבדיקות ה-HIV שעברה. "אני לא רוצחת, לא גונבת, אני בחורה תמימה שעברה הרבה בחיים", אמרה והוסיפה: "אתם לא יכולים לשפוט אדם, אתם לא יכולים".  

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של החשודה בתשעה ימים, על מנת לערוך חקירה יסודית ומקיפה. אך השופטת אישרה הארכת מעצר בת שבוע ימים בלבד. 

"בסיפור הזה כולם קורבנות"

עו"ד חופית אדרי, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה: "היא עוברת ימים מאוד מאוד קשים. בשיחות שהיו לי איתה היא סיפרה לי את הצד שלה בטענות נגדה, ובין היתר סיפרה על האלימות שהפנו כלפיה נערים שהגיעו לביתה. בסיפור הזה כולם קורבנות. אני לא מתעלמת מהקושי של ההורים והנערים. אחרי שהתברר כי היא לא נשאית של המחלה, עכשיו צריך להתפנות ולבדוק את הטענות שלה. בסך הכל, מדובר באישה מאוד אומללה".

אחותה של החשודה מסרה היום, כי היא מלווה את אחותה מזה מספר שנים, על רקע המצוקה הקשה שהיא חוותה כאם חד הורית: "רחמים על האישה הזאת, אחותי. אם היו יודעים כמה זבל היא עברה בחיים, וכמה היא התחנה לעזרה מצד גורמי הרווחה, וכמה תלונות היו לה על האלימות שספגה מצד גברים, אולי היום הסיפור הזה היה נראה אחרת", אמרה.

בתוך כך, צוות החקירה המיוחד שהוקם, ממשיך לחקור את הפרשה, לגבות עדויות מנערים, הורים ומורים, כמו גם מגורמי הרווחה בקרית גת, וכן את התנהלותם בפרשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר