"מי אביבים": חייבנו צרכנים באופן שגוי, אך לא נפצה

כך עולה מתשובת תאגיד המים של עיריית ת"א שנמסרה לאחרונה לביהמ"ש בעקבות בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה נגדו

מי אביבים // מי אביבים

תאגיד המים של עיריית תל אביב "מי אביבים" מאשר כי חייב בעבר צרכנים מסחריים באופן שגוי. פרטים אלה עולים מתשובת "מי אביבים", שנמסרה לפני כמה ימים לבית המשפט המחוזי בתל אביב בעקבות בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה נגד התאגיד.

לעדכונים נוספים הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

התובעים הם עוה"ד דן גינר ויוסף פרלוב, השוכרים משרד בבניין אשדר ברחוב יגאל אלון בעיר. פרקליטם, עו"ד צבי פשדצקי, טען כי התאגיד נהג באופן מפלה כלפי משרדים קטנים בעת חלוקת חשבון המים. לדבריו, התאגיד נוהג לחלק בין כל השוכרים את הפרשי המדידה בין מד המים הראשי של הבניין לבין מדידת סך כל מדי המים. בעוד שהדרך הנכונה, לטענתו, היא לחלק את ההפרש בהתאם לשטח היחסי של כל שוכר ושוכר בבניין.

בהודעה לבית המשפט, שהיא בבחינת הודאה במחדל, מציין התאגיד כי "'מי אביבים' מצאה אי בהירות במידע שנמסר ללקוחותיה בדבר הדרך שבה ניתן לשנות את אופן חלוקת הפרש המדידה. 'מי אביבים' תיקנה את הטעון הבהרה". לטענת התאגיד, "אי הבהירות במידע שנמסר על ידי 'מי אביבים' נבעה מטעות בתום לב".

ביחס לגמול אשר לו טוענים התובעים ושכר טרחת פרקליטיהם, נאמר בתשובה לבית המשפט כי הם אינם זכאים לגמול ואם יש הצדקה כזו, היא על הצד הנמוך. התאגיד מבקש מבית המשפט כי לאור תיקון המחדל ("נוכח החדילה", כלשונו), יש לדחות את הבקשה לאישור התביעה הייצוגית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר