זוכה בן 45

הסטרטאפ OFFLA ניצח בתחרות ייחודית ליזמים בני 45 ומעלה • הפרס: 100 אלף דולר

הטקס במלון דן פנורמה // צילום: אביב חופי // זוכה אחת מתוך 734 חברות סטארט אפ. הטקס במלון דן פנורמה

חברת הסטרטאפ OFFLA בראשותו של ד"ר נחשון מרגליות, זכתה היום בצ'ק של 100 אלף דולר, מתנת המיליארדר היהודי-אמריקאי פול מיראז', כשניצחה בתחרות ייחודית ליזמים בני 45 ומעלה שקיים מכון מיראז' בישראל.

לעדכונים נוספים הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

החברה הזוכה פיתחה מערכת ייחודית המאפשרת לסמארטפון להגן בעצמו על כרטיסי האשראי הנמצאים בארנק הדיגיטלי, ברמה כמעט מוחלטת. המערכת כוללת מנוע זיהוי ייחודי שהומצא על ידי אורי איינהורן ויובל רז השותפים בחברה, ובאמצעותו ניתן לבדוק אם העסקה שבוצעה חשודה בהונאה. אם היא אכן חשודה, המערכת יודעת להפעיל תהליך הזדהות או לחסום את הארנק הדיגיטלי מלבצע את העסקה. 

המיזם נמצא בימים אלה בתהליך של רישום פטנט, ולדברי ד"ר מרגליות סכום הפרס הנכבד ישמש אותם בעיקר לביצוע הוכחת היתכנות עם שותפים פוטנציאליים ברחבי אירופה.

לתחרות ניגשו 734 חברות סטארט אפ, שלפחות אחד מהיזמים שלהן הוא בן 45 ומעלה. מתוכן עלו לשלב הגמר, שהתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב,  שש חברות שניסו לשכנע את חבר השופטים שלהן מגיע הפרס. 

חבר השופטים כלל את רמי קליש, ניר למפרט, אורי אדוני, רמי שלמור, פנחס בוכריס ועוד. גם לקהל, שמנה כ-500 יזמים ובוגרי תוכנית הסיוע של קרן מיראז' לדורותיהם, היה משקל בקביעת החברה הזוכה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר