המו"ל ישראל מזרחי תובע משותפו לשעבר 11.5 מיליון שקלים

מזרחי טוען כי שרף וחברה שבשליטתו "שיעבדו את תזרים התקבולים של חברת אגם לצורכיהם ללא קבלת הסכמת התובעים"

ישראל מזרחי //

המו"ל ישראל מזרחי, בנו של מ' מזרחי - ממייסדי ענף המו"לות בארץ - הגיש לאחרונה תביעה בסך של כ־11.5 מיליון שקלים נגד שותפו לשעבר ליאור שרף בנוגע לחברה משותפת שהקימו ב־2007, "אגם הוצאה לאור בע"מ". התביעה מתבררת בפניו של הבורר, שופט המחוזי בדימוס אורי גורן.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מזרחי טוען באמצעות עוה"ד זוהר לנדה, נועה הבדלה ודפנה קליין כי שרף וחברה שבשליטתו ("ליאור שרף שיווק והפצה בע"מ") "שיעבדו את תזרים התקבולים של חברת אגם לצורכיהם ללא קבלת הסכמת התובעים". 

עוד טוען מזרחי כי ליאור שרף ביצע בחברה, בין השאר, מעשי מעילה וגזל הכנסות לכאורה. מהתביעה עולה כי שרף, אשר פעל כבעל מניות, מפיץ בלעדי ואחראי לחשבונות חברת אגם, ניצל את עסקי החברה כדי להרוויח כספים על חשבונה ועל חשבונו של מזרחי. עוד נטען כי במשך שנים שרף, באמצעות החברה שבבעלותו, חתר תחת האינטרסים של מזרחי ושל חברת אגם. 

יצוין כי קדמה להגשת תביעה זו תביעה שהגיש שרף נגד מזרחי במארס והמתבררת אף היא אצל הבורר גורן. שרף, באמצעות עו"ד יואל פרייליך, העלה אף הוא טענות נגד מזרחי על ניצול מחפיר לכאורה של החברה. לטענת מזרחי, תביעה זו הוגשה לאחר דרישתו לבדוק את חשבונות החברה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר